MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
П12

Эко­но­ми­ка впе­чат­ле­ний. Как пре­вра­тить по­куп­ку в за­хва­ты­ва­ю­щее дей­ствие [Элек­трон­ный ре­сурс] / Б. Д. Пайн II, Д. Х. Гил­мор ; пер. Н.  Ли­вин­ская,  Е. Бо­ри­сов. – Москва : Аль­пи­на Па­б­ли­шер, 2019. – До­бав­ле­но: 21.02.2024. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС IPR SMART по па­ро­лю. – ISBN 978-5-9614-6681-2.

ББК 65.290

Authors: Пайн II, Б.  Джо­зеф; Гил­мор, Джеймс  Х. (авт.); Ли­вин­ская,  Н. (пер.); Бо­ри­сов,  Е. (пер.)

Keywords: эко­но­ми­ка; биз­нес; пред­при­ни­ма­тель­ство; то­ва­ры; по­тре­би­те­ли; эко­но­ми­ка впе­чат­ле­ний; ме­недж­мент; мар­ке­тинг; пси­хо­ло­гия; пси­хо­ло­гия тру­да; со­ци­аль­ная пси­хо­ло­гия; пси­хо­ло­гия об­ще­ния; пси­хо­ло­гия лич­но­сти; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 7
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Эко­но­ми­ка впе­чат­ле­нийЭК-041-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023