To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
П12
Экономика впечатлений. Как превратить покупку в захватывающее действие [Электронный ресурс] / Б. Д. Пайн II, Д. Х. Гилмор ; пер. Н. Ливинская, Е. Борисов. – Москва : Альпина Паблишер, 2018. – Добавлено: 21.05.2024. – Проверено: 25.10.2024. – Режим доступа: ЭБС Znanium по паролю. – ISBN 978-5-9614-6681-2.
ББК 65.290
Authors: Пайн II, Б. Джозеф; Гилмор, Джеймс Х. (авт.); Ливинская, Н. (пер.); Борисов, Е. (пер.)
Keywords: экономика; бизнес; предпринимательство; товары; потребители; экономика впечатлений; менеджмент; маркетинг; психология; психология труда; социальная психология; психология общения; психология личности; практические пособия; электронная библиотека
External resource: Open. Clickthroughs: 19 | - |
|
© MCU, 2008–2024
|