To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
65.291.34 Х98
Хуссейн, Инга Джумшудовна. Цифровые маркетинговые коммуникации : учеб. пособие для вузов / И. Д. Хуссейн. – Москва : Юрайт, 2023. – 68 с. – (Высшее образование) (УМО ВО рекомендует). – Библиогр.: с. 66–68. – Кн. доступна на образоват. платформе "Юрайт" urait.ru. – ISBN 978-5-534-15010-0.
ББК 65.291.34я73
Authors: Хуссейн, Инга Джумшудовна
Keywords: экономика; маркетинг; маркетинг цифровой; управление экономикой; маркетинг; цифровые технологии; цифровая среда; маркетинговые коммуникации; цифровые бренды; социальные сети; потребители; психотипы; сбор информации; фгос во; федеральные государственные образовательные стандарты высшего образованиявысшая школа; учебные издания; учебные пособия
Signature stamp: УМО | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|