MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Т69

Три­щен­ко, Дмит­рий Алек­сан­дро­вич.
Тех­ни­ка и тех­но­ло­гии ре­клам­но­го ви­део [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб. и прак­ти­кум для ву­зов / Д. А. Три­щен­ко. – Москва : Юрайт, 2023. – (Выс­шее об­ра­зо­ва­ние). – До­бав­ле­но: 06.02.2024. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Юрайт по па­ро­лю. – ISBN 978-5-534-11564-2.

ББК 76.0

Authors: Три­щен­ко, Дмит­рий Алек­сан­дро­вич

Keywords: эко­но­ми­че­ские на­у­ки; ре­кла­ма; тех­ни­ка; тех­но­ло­гии; ви­део­ре­кла­ма; ви­део; ре­клам­ные ро­ли­ки; прак­ти­ку­мы; выс­шая шко­ла; учеб­ные из­да­ния; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 9
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Ви­зу­а­ли­за­ция кли­паЭМ-545-23ЭКБ1
2Ре­кла­ма – дви­га­тель про­грес­са или стра­те­гия убыт­каЭМ-518-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023