MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Г95

Гу­ре­вич, Па­вел Се­ме­но­вич.
Со­цио­ло­гия и пси­хо­ло­гия ре­кла­мы [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб. по­со­бие для ву­зов / П. С. Гу­ре­вич. – Москва : Юрайт, 2024. – (Выс­шее об­ра­зо­ва­ние). – До­бав­ле­но: 06.02.2024. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Юрайт по па­ро­лю. – ISBN 978-5-534-18364-1.

ББК 76.0

Authors: Гу­ре­вич, Па­вел Се­ме­но­вич

Keywords: эко­но­ми­че­ские на­у­ки; ре­кла­ма; свя­зи с об­ще­ствен­но­стью; со­цио­ло­гия ре­кла­мы; пси­хо­ло­гия ре­кла­мы; выс­шая шко­ла; учеб­ные из­да­ния; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 7
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Ре­кла­ма – дви­га­тель про­грес­са или стра­те­гия убыт­каЭМ-518-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023