To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Рябкова, Н. Я. Система заданий по химии как средство формирования приемов познавательной деятельности у слабовидящих школьников / Н. Я. Рябкова // Воспитание и обучение детей с нарушениями развития. – 2007. – № 3. – С. 39–44.
ББК 74.506.24 + 74.53 + 74.536.9
Authors: Рябкова, Н. Я.
Keywords: образование; специальное образование; специальное обучение; тифлопедагогика; коррекционное образование; коррекционное обучение; слабовидящие дети; школьники; нарушение зрения; компенсаторные возможности; 8 класс; химия; уроки; задания учебные; познавательная деятельность; система заданий; химические элементы; игры психологические
SOURCE: Воспитание и обучение детей с нарушениями развития : практ. и метод. журнал. № 3 / Издательство "Школьная Пресса" ; гл. ред. Е. А. Екжанова. – Москва, 2007. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно; чер – постоянно.
Edition borrowed, times: 24 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 2 | 2 | чер | 1 | 1 | TOTAL | 3 | 3 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|