MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
М25

Мар­ке­тин­го­вая линг­ви­сти­ка [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб­ник / Л. М. Гон­ча­ро­ва, О. А. Ксен­зен­ко, Е. П. Мар­чен­ко [и др.] ; под ред. Л. М. Гон­ча­ро­вой, О. А. Ксен­зен­ко. – Москва : Ин­фра-М, 2023. – (Выс­шее об­ра­зо­ва­ние – Ма­ги­стра­ту­ра). – До­бав­ле­но: 19.12.2023. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Znanium по па­ро­лю. – ISBN 978-5-16-017598-0.

ББК 81.411

Authors: Гон­ча­ро­ва, Лю­бовь Мар­ков­на (авт., ред.); Ксен­зен­ко, Ок­са­на Алек­сан­дров­на (авт., ред.); Мар­чен­ко, Еле­на Пав­лов­на (авт.); Мед­ве­де­ва, Еле­на Вя­че­сла­вов­на (авт.); На­де­и­на, Та­тья­на Ми­хай­лов­на (авт.)

Keywords: язы­ко­зна­ние; при­клад­ное язы­ко­зна­ние; мар­ке­тин­го­вая линг­ви­сти­ка; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; свя­зи с об­ще­ствен­но­стью; ре­клам­ная ком­му­ни­ка­ция; язык ре­кла­мы; текст ре­клам­ный; pr-текст; биз­нес-ком­му­ни­ка­ции; выс­шая шко­ла; учеб­ные из­да­ния; ас­пи­ран­ту­ра; ма­ги­стра­ту­ра; ба­ка­лаври­ат; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 9
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Ма­стер­ская про­ек­ти­ро­ва­ния об­ра­зо­ва­тель­ных со­бы­тий по раз­ви­тию ком­му­ни­ка­цииЭМ-571-23ЭКБ1

© MCU, 2008–2023