MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Kaftandjiev, Ch. (Каф­тан­джи­ев, Хри­сто).
Time is Advertising - Semiotic and Intercultural Aspects / C. Kaftandjiev // Мар­ке­тин­го­вая линг­ви­сти­ка в циф­ро­вую эпо­ху : сб. на­уч. ст. / Де­пар­та­мент об­ра­зо­ва­ния и на­у­ки г. Моск­вы, Гос. ав­то­ном. об­ра­зо­ват. учре­жде­ние высш. об­ра­зо­ва­ния г. Моск­вы "Моск. гор. пед. ун-т", Ин-т иностр. яз. ; на­уч. ред. : Е. В. Би­рю­ко­ва, Л. Б. По­по­ва ; техн. ред. : И. В. Ма­ка­ро­ва,  А. В, Ша­ти­ло­ва. – Москва, 2021. – С. 7–15. – ISBN 978-5-89191-107-9.

ББК 81.002 + 81.003

Authors: Kaftandjiev, Ch.

Keywords: язы­ко­зна­ние; се­ми­о­ти­ка; мар­ке­тинг; вре­мя; язык и мыш­ле­ние; кон­цеп­ты; кон­цепт вре­мя; хро­но­топ; кон­ти­ну­ум; диа­хро­ния; син­хро­ния; меж­куль­тур­ный под­ход
Select

SOURCE:

81.055.516
М26

Мар­ке­тин­го­вая линг­ви­сти­ка в циф­ро­вую эпо­ху : сб. на­уч. ст. / Де­пар­та­мент об­ра­зо­ва­ния и на­у­ки г. Моск­вы, Гос. ав­то­ном. об­ра­зо­ват. учре­жде­ние высш. об­ра­зо­ва­ния г. Моск­вы "Моск. гор. пед. ун-т", Ин-т иностр. яз. ; на­уч. ред. : Е. В. Би­рю­ко­ва, Л. Б. По­по­ва ; техн. ред. : И. В. Ма­ка­ро­ва,  А. В, Ша­ти­ло­ва. – Москва : Язы­ки На­ро­дов Ми­ра, 2021. – 142 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – Авт.: с. 141–142. – ISBN 978-5-89191-107-9.

ББК 81.055.516я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 3
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия11
сбо11
TOTAL22

© MCU, 2008–2024