To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
В55
Вишнякова, Юлия Анатольевна. Социальный маркетинг. Инклюзивные формы [Электронный ресурс] : учеб. пособие для вузов / Ю. А. Вишнякова. – Москва : Юрайт, 2023. – (Высшее образование). – Добавлено: 08.12.2023. – Проверено: 28.12.2024. – Режим доступа: ЭБС Юрайт по паролю. – ISBN 978-5-534-12509-2.
ББК 60.99-33
Authors: Вишнякова, Юлия Анатольевна
Keywords: социальная защита; социальная помощь; инвалиды; инвалидность; материальная помощь; товары; маркетинг; реклама; социальная реклама; производство товаров; клиентоориентированность; бизнес; нко; социальное предпринимательство; высшая школа; учебные издания; магистратура; бакалавриат; электронная библиотека
External resource: Open. Clickthroughs: 29 | - |
Edition recommended for your subject№ | Subject (note) | Major. Profile (education level, year, education form) | Department | Cycle |
---|
1 | Предпринимательская деятельность в социальной сфере | Социальная работа. Социально-психологическая работа с населением (Бакалавриат, 2023, заочная) | СППСТ | Б1 | 2 | Предпринимательская деятельность в социальной сфере | Социальная работа. Социально-психологическая работа с населением (Бакалавриат, 2024, заочная) | СППСТ | Б1 | |
© MCU, 2008–2024
|