MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
В55

Виш­ня­ко­ва, Юлия Ана­то­льев­на.
Со­ци­аль­ный мар­ке­тинг. Ин­клю­зив­ные фор­мы [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб. по­со­бие для ву­зов / Ю. А. Виш­ня­ко­ва. – Москва : Юрайт, 2023. – (Выс­шее об­ра­зо­ва­ние). – До­бав­ле­но: 08.12.2023. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Юрайт по па­ро­лю. – ISBN 978-5-534-12509-2.

ББК 60.99-33

Authors: Виш­ня­ко­ва, Юлия Ана­то­льев­на

Keywords: со­ци­аль­ная за­щи­та; со­ци­аль­ная по­мощь; ин­ва­ли­ды; ин­ва­лид­ность; ма­те­ри­аль­ная по­мощь; то­ва­ры; мар­ке­тинг; ре­кла­ма; со­ци­аль­ная ре­кла­ма; про­из­вод­ство то­ва­ров; кли­ен­то­ори­ен­ти­ро­ван­ность; биз­нес; нко; со­ци­аль­ное пред­при­ни­ма­тель­ство; выс­шая шко­ла; учеб­ные из­да­ния; ма­ги­стра­ту­ра; ба­ка­лаври­ат; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 12
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Ре­кла­ма – дви­га­тель про­грес­са или стра­те­гия убыт­каЭМ-518-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023