MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
М26

Мар­ке­тинг в от­рас­лях и сфе­рах де­я­тель­но­сти [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб­ник / Л. А. Кор­ча­го­ва, А. В. Ма­лы­гин, Т. Н. Па­ра­мо­но­ва [и др.] ; под ред. А. Л. Аба­е­ва, В. А. Алек­су­ни­на, М. Т. Гу­ри­е­вой. – Москва : Даш­ков и К, 2021. – До­бав­ле­но: 17.11.2023. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Уни­вер­си­тет­ская биб­лио­те­ка ONLINE по па­ро­лю. – ISBN 978-5-394-04185-3.

ББК 65

Authors: Кор­ча­го­ва, Л. А. (авт.); Ма­лы­гин, А. В. (авт.); Па­ра­мо­но­ва, Т. Н. (авт.); Рыж­ко­ва, Т. Б. (авт.); Ра­ма­за­нов, И. А. (авт.); Аба­ев, Алан Ла­за­ре­вич (ред.); Алек­су­нин, В. А. (ред.); Гу­ри­е­ва, М. Т. (ред.)

Keywords: эко­но­ми­че­ские на­у­ки; мар­ке­тинг; от­рас­ли; сфе­ры де­я­тель­но­сти; выс­шая шко­ла; ба­ка­лаври­ат; учеб­ные из­да­ния; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 8
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Ос­но­вы мар­ке­тин­га в си­сте­ме об­ра­зо­ва­нияПе­да­го­ги­че­ское об­ра­зо­ва­ние. Меж­ду­на­род­ный ба­ка­лаври­ат: тео­рия и тех­но­ло­гии (Ма­ги­стра­ту­ра, 2023, оч­ная)ДИнфОК

© MCU, 2008–2023