To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Шаповалова, К. А. Взаимодействие учителя-логопеда и педагога-психолога в работе с детьми с ОВЗ / К. А. Шаповалова // Дошкольная педагогика. – 2023. – № 3. – С. 21–22. – ISSN 1726-0973.
ББК 74.50 + 88.621.9 + 88.75
Authors: Шаповалова, К. А.
Keywords: педагогика; коррекционная педагогика; специальная педагогика; дошкольники; ограниченные возможности здоровья; овз; тяжелые нарушения речи; тнр; коррекционно-развивающая работа; логопедическая работа; нейропсихологический метод; нейропсихологический подход; упражнения коррекционные; педагог-психолог; учитель-логопед; взаимодействие специалистов
SOURCE: Дошкольная педагогика : Петербург. науч. – практ. журнал. № 3 / учредитель и издатель : ООО "Изд-во "Детство-Пресс" ; гл. ред. С. Д. Ермолаев. – Санкт-Петербург, 2023. – 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 1726-0973.
Edition borrowed, times: 1
Contents: Download (208.7 KByte). Contents downloaded, times: 21 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|