MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Че­каш­ки­на, Н. Р.
Оцен­ка ис­поль­зо­ва­ния ин­стру­мен­тов стра­те­ги­че­ско­го мар­ке­тин­го­во­го управ­ле­ния для опре­де­ле­ния по­тен­ци­а­ла ро­ста при­быль­но­сти ком­па­нии / Н. Р. Че­каш­ки­на // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 1. – С. 33–45. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.3-21

Authors: Че­каш­ки­на, Н. Р.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; биз­нес; пред­при­ни­ма­тель­ство; кор­по­ра­тив­ный ме­недж­мент; мар­ке­тинг; ин­стру­мен­ты мар­ке­тин­га; мар­ке­тин­го­вое управ­ле­ние; стра­те­ги­че­ское управ­ле­ние; при­быль­ность; устой­чи­вость биз­не­са; кор­ре­ля­ци­он­ный ана­лиз; фак­тор­ный ана­лиз; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 4
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023