MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Мо­ро­зов, В. А.
Мо­дель че­ло­ве­ка-по­тре­би­те­ля и мар­ке­тинг бу­ду­ще­го / В. А. Мо­ро­зов // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 1. – С. 13–19. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.31

Authors: Мо­ро­зов, В. А.

Keywords: эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; спрос; изу­че­ние спро­са; по­треб­но­сти; че­ло­век; по­тре­би­те­ли; по­ве­де­ние по­тре­би­те­лей; мо­де­ли по­ве­де­ния; со­зна­тель­ное по­ве­де­ние; бес­со­зна­тель­ное по­ве­де­ние; пред­по­чте­ния; пси­хи­ка че­ло­ве­ка; порт­рет че­ло­ве­ка
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 4
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023