MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Каль­ко­ва, В. Л.
Тео­ре­ти­че­ские пред­по­сыл­ки ста­нов­ле­ния ней­ро­брен­дин­га как но­во­го на­уч­но­го на­прав­ле­ния / В. Л. Каль­ко­ва // Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом. – 2023. – № 1. – С. 3–12. – ISSN 1028-5849.

ББК 65.291.3-21

Authors: Каль­ко­ва, В. Л.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вая де­я­тель­ность; управ­ле­ние мар­ке­тин­гом; бренд; брен­динг; ней­ро­эко­но­ми­ка; ней­ро­мар­ке­тинг; по­ве­де­ние по­тре­би­те­лей; ней­ро­брен­динг; биз­нес; пред­при­ни­ма­тель­ство; раз­ви­тие биз­не­са; кон­ку­рен­то­спо­соб­ность; спрос; по­треб­но­сти
Select

SOURCE:

Мар­ке­тинг в Рос­сии и за ру­бе­жом : жур­нал. № 1 / гл. ред. Е. П. Го­луб­ков. – 2023. – 6 раз в год. – ХРА­НИТ­СЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5849.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 4
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023