To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Метод сенсорной интеграции как средство реабилитации детей дошкольного возраста с аутизмом / Ю. Н. Ермакова, Е. А. Осокина, М. А. Корнева, М. М. Кудряшова // Адаптивная физическая культура. – 2022. – № 4 (92). – С. 23–25.
ББК 74.59 + 74.100.55
Authors: Ермакова, Ю. Н.; Осокина, Е. А.; Корнева, М. А.; Кудряшова, М. М.
Keywords: педагогика; специальная педагогика; коррекционная педагогика; расстройства аутистического спектра; рас; аутизм; аутизм детский; аутичные дети; дошкольники; коррекционная работа; коррекционно-развивающая работа; физическая культура; физическое воспитание; физическое развитие; адаптивная физическая культура; афк
SOURCE: Адаптивная физическая культура : ежекварт. журн. № 4 (92) / гл. ред. С. П. Евсеев. – Санкт-Петербург, 2022. – 4 раза в год. – ХРАНИТСЯ : иест – постоянно.
Edition borrowed, times: 2
Contents: Download (212.8 KByte). Contents downloaded, times: 21 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иест | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|