To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Кокурина, Ю. С. Роль самообразования в формировании профессиональной информационной компетентности педагогов / Ю. С. Кокурина // Детский сад от А до Я. – 2022. – № 6. – С. 98–104.
ББК 74.104 + 74.04п + 74.044.4 + 74.047.8
Authors: Кокурина, Ю. С.
Keywords: педагогика; дошкольная педагогика; дошкольное образование; управление; управление дошкольным образованием; кадры педагогические; педагогическое мастерство; профессиональное мастерство; компетенции профессиональные; компетенции педагогические; профессиональная компетентность; педагогическая компетентность; информационная компетентность; повышение квалификации; самообразование
SOURCE: Детский сад от А до Я : науч. – метод. журнал для педагогов и родителей. № 6 / гл. ред. С. Максимова. – Москва, 2022. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно.
Edition borrowed, times: 1
Contents: Download (194.8 KByte). Contents downloaded, times: 23 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|