To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Глебова, М. В. Особенности создания и реализации коммерческого образа компании в виртуальной среде / М. В. Глебова // Актуальные проблемы и современные тренды науки, культуры, искусства в творческом образовании : материалы VII междунар. науч. – практ. конф. / под общ. ред. С. М. Низамутдиновой. – Москва, 2022. – С. 645–653. – ISBN 978-5-98594-699-4.
ББК 85.127
Authors: Глебова, М. В.
Keywords: дизайн; визуальное сопровождение; фирменный стиль; ателье готовой одежды; виртуальное ателье
SOURCE: 74.48 А43
Актуальные проблемы и современные тренды науки, культуры, искусства в творческом образовании : материалы VII междунар. науч. – практ. конф. / под общ. ред. С. М. Низамутдиновой. – Москва : Перспектива, 2022. – 904 с. – Библиогр. в конце ст. – ISBN 978-5-98594-699-4.
ББК 74.48я43 + 85.31ря43 + 85.1я43
Edition borrowed, times: 31 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
изо | 2 | 2 | ики | 4 | 4 | сбо | 1 | 1 | TOTAL | 7 | 7 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|