To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Овчаров, А. В. Формирование комплексного подхода к продвижению продукции промышленного предприятия в сети Интернет как инструмента повышения лояльности клиентов / А. В. Овчаров, Т. В. Бабкина // Менеджмент в России и за рубежом. – 2022. – № 1. – С. 35–43. – ISSN 1028-5857.
ББК 65.291.33
Authors: Овчаров, А. В.; Бабкина, Т. В.
Keywords: экономика; промышленность; промышленные предприятия; управление; управление предприятием; торговля; продукция; продвижение продукта; конкурентоспособность; эффективность; прибыль; маркетинг; сбытовой маркетинг; стратегии предприятия; виртуальный рынок; интернет-технологии; информационные технологии; средства коммуникации; обмен информацией; клиенты; лояльность
SOURCE: Менеджмент в России и за рубежом : Всё о теории и практике управления бизнесом, финансами, кадрами... № 1 / гл. ред. А. Е. Хачатуров. – Москва, 2022. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : эк – 5 лет. – ISSN 1028-5857.
Edition borrowed, times: 5 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
эк | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
| |
© MCU, 2008–2024
|