MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ухо­ва, Л. В..
До­ми­ни­ру­ю­щие фак­то­ры эф­фек­тив­но­сти ре­клам­но­го тек­ста: ген­дер­ная мар­ки­ро­ван­ность / Л. В. Ухо­ва // Ак­ту­аль­ные во­про­сы раз­ви­тия на­у­ки : сб. ст. меж­ду­нар. на­уч. – практ. конф. 14 фев­ра­ля 2014 г. : [в... ч.] / отв. ред. А. А. Су­ки­а­сян ; [сре­ди авт. Л. Г. По­по­ва]. – Уфа, 2014. – Ч. 4. – С. 122–126. – ISBN 978-5-7477-3477-7.

ББК 81.055.1

Authors: Ухо­ва, Л. В.

Keywords: язы­ко­зна­ние; линг­ви­сти­ка; линг­ви­сти­ка тек­ста; текст; текст ре­клам­ный; ана­лиз тек­ста; ре­кла­ма; об­ра­зы ре­клам­ные; ген­дер; ген­дер­ная мар­ки­ро­ван­ность; меж­лич­ност­ные вза­и­мо­от­но­ше­ния; муж­чи­ны; жен­щи­ны; эф­фек­тив­ность ре­кла­мы
Select

SOURCE:

72.5
А43

Ак­ту­аль­ные во­про­сы раз­ви­тия на­у­ки : сб. ст. меж­ду­нар. на­уч. – практ. конф. 14 фев­ра­ля 2014 г. : [в... ч.]. Ч. 4 / отв. ред. А. А. Су­ки­а­сян ; [сре­ди авт. Л. Г. По­по­ва]. – Уфа : РИЦ Ба­ш­ГУ, 2014. – 280 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – ISBN 978-5-7477-3477-7.

ББК 72.5я431
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023