MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Кра­пи­вен­ский, А. С.
Со­от­но­ше­ние ра­цио­наль­но­го и эмо­цио­наль­но­го в ре­клам­ном тек­сте / А. С. Кра­пи­вен­ский // Диа­лек­ти­ка ра­цио­наль­но­го и эмо­цио­наль­но­го в ис­кус­стве сло­ва : сб. на­уч. ст. к ше­сти­де­ся­ти­ле­тию А. М. Бу­ла­но­ва / Вол­го­град­ский го­судар­ствен­ный пе­да­го­ги­че­ский уни­вер­си­тет, Вол­го­град. гос. ин-т по­вы­ше­ния ква­ли­фи­ка­ции ра­бот­ни­ков об­ра­зо­ва­ния ; ред. : А. Н. Дол­ген­ко [и др.]. – Вол­го­град, 2005. – С. 476–479. – ISBN 5-98659-009-0.

ББК 81.006 + 81.055.51 + 88.571.5

Authors: Кра­пи­вен­ский, А. С.

Keywords: язы­ко­зна­ние; линг­ви­сти­ка; пси­хо­линг­ви­сти­ка; текст ре­клам­ный; сти­ли тек­ста; текст ху­до­же­ствен­ный; текст на­уч­ный; воз­дей­ствие ре­клам­ное; воз­дей­ствие сло­ва; ра­цио­наль­ный под­ход; эмо­цио­наль­ный ас­пект; вну­ше­ние; бес­со­зна­тель­ное; кол­лек­тив­ное бес­со­зна­тель­ное; ре­клам­ный об­раз; пси­хо­ло­гия ре­кла­мы; ма­ни­пу­ля­ции
Select

SOURCE:

83.3(2=411.2)-3
Д44

Диа­лек­ти­ка ра­цио­наль­но­го и эмо­цио­наль­но­го в ис­кус­стве сло­ва : сб. на­уч. ст. к ше­сти­де­ся­ти­ле­тию А. М. Бу­ла­но­ва / Вол­го­град­ский го­судар­ствен­ный пе­да­го­ги­че­ский уни­вер­си­тет, Вол­го­град. гос. ин-т по­вы­ше­ния ква­ли­фи­ка­ции ра­бот­ни­ков об­ра­зо­ва­ния ; ред. : А. Н. Дол­ген­ко [и др.]. – Вол­го­град : Па­но­ра­ма, 2005. – 495 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – ISBN 5-98659-009-0.

ББК 83.3(2=411.2)-3я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 12
LogogramNo of copiesNo of copies available
фб11
TOTAL11

© MCU, 2008–2024