To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Крапивенский, А. С. Соотношение рационального и эмоционального в рекламном тексте / А. С. Крапивенский // Диалектика рационального и эмоционального в искусстве слова : сб. науч. ст. к шестидесятилетию А. М. Буланова / Волгоградский государственный педагогический университет, Волгоград. гос. ин-т повышения квалификации работников образования ; ред. : А. Н. Долгенко [и др.]. – Волгоград, 2005. – С. 476–479. – ISBN 5-98659-009-0.
ББК 81.006 + 81.055.51 + 88.571.5
Authors: Крапивенский, А. С.
Keywords: языкознание; лингвистика; психолингвистика; текст рекламный; стили текста; текст художественный; текст научный; воздействие рекламное; воздействие слова; рациональный подход; эмоциональный аспект; внушение; бессознательное; коллективное бессознательное; рекламный образ; психология рекламы; манипуляции
SOURCE: 83.3(2=411.2)-3 Д44
Диалектика рационального и эмоционального в искусстве слова : сб. науч. ст. к шестидесятилетию А. М. Буланова / Волгоградский государственный педагогический университет, Волгоград. гос. ин-т повышения квалификации работников образования ; ред. : А. Н. Долгенко [и др.]. – Волгоград : Панорама, 2005. – 495 с. – Библиогр. в конце ст. – ISBN 5-98659-009-0.
ББК 83.3(2=411.2)-3я43
Edition borrowed, times: 12 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
фб | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|