MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
М26

Мар­ке­тинг [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб­ник / В. П. Тре­тьяк, Л. Н. Аша­лян, Я. Ю. Гу­зов [и др.] ; под ред. В. П. Тре­тья­ка. – Москва : Ма­гистр : ИН­ФРА-М, 2022. – До­бав­ле­но: 10.06.2022. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Znanium по па­ро­лю. – ISBN 978-5-16-005729-3.

ББК 65.29

Authors: Тре­тьяк, Вла­ди­мир Пет­ро­вич (авт.); Аша­лян, Ла­ри­са Нша­нов­на (авт.); Гу­зов, Яро­слав Юрье­вич (авт.); Да­вы­до­ва, Ма­ри­на Вла­ди­ми­ров­на (авт.); Де­ни­со­ва, На­та­лья Алек­сан­дров­на (авт.); Тре­тьяк, Вла­ди­мир Пет­ро­вич (ред.)

Keywords: эко­но­ми­ка; тор­гов­ля; мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые стра­те­гии; ры­ноч­ные от­но­ше­ния; управ­ле­ние мар­ке­тин­гом; ин­но­ва­ции; учеб­ные из­да­ния; выс­шая шко­ла; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 31
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Мар­ке­тинг-ме­недж­ментЭК-029-22ЭКБ1
2Осо­бен­но­сти мар­ке­тин­га в об­ра­зо­ва­нииЭМ-435-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023