To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
М26
Маркетинг [Электронный ресурс] : учебник / В. П. Третьяк, Л. Н. Ашалян, Я. Ю. Гузов [и др.] ; под ред. В. П. Третьяка. – Москва : Магистр : ИНФРА-М, 2022. – Добавлено: 10.06.2022. – Проверено: 26.04.2024. – Режим доступа: ЭБС Znanium по паролю. – ISBN 978-5-16-005729-3.
ББК 65.29
Authors: Третьяк, Владимир Петрович (авт.); Ашалян, Лариса Ншановна (авт.); Гузов, Ярослав Юрьевич (авт.); Давыдова, Марина Владимировна (авт.); Денисова, Наталья Александровна (авт.); Третьяк, Владимир Петрович (ред.)
Keywords: экономика; торговля; маркетинг; маркетинговые стратегии; рыночные отношения; управление маркетингом; инновации; учебные издания; высшая школа; электронная библиотека
External resource: Open. Clickthroughs: 31 | - |
Edition recommended for your subject№ | Subject (note) | Major. Profile (education level, year, education form) | Department | Cycle |
---|
1 | Маркетинг-менеджмент | ЭК-029-22 | ЭК | Б1 | 2 | Особенности маркетинга в образовании | ЭМ-435-22 | ЭК | Б1 |
|
© MCU, 2008–2023
|