To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Ветошкина, Е. С. PISA-башня : попытка классификации задач по математике по уровню сложности / Е. С. Ветошкина, С. П. Хэкало // Математика в школе. – 2022. – № 3. – С. 27–38. – ISSN 0130-9338.
ББК 74.262.21-266
Authors: Ветошкина, Е. С.; Хэкало, С. П.
Keywords: педагогика; педагогика школы; общеобразовательная школа; математика; методика преподавания; решение задач; pisa; математическая грамотность; математические задачи; уровень сложности
SOURCE: Математика в школе : науч.-теорет. и метод. журнал. № 3 / Рос. федерац. ; М-во общего и профес. образования. – Москва, 2022. – 8 раз в год. – ХРАНИТСЯ : ицо – 5 лет. – ISSN 0130-9338.
Edition borrowed, times: 8
Contents: Download (382.3 KByte). Contents downloaded, times: 23 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
ицо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|