MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Хофф­манн,  Э.
Ав­то- и ге­те­ро­сте­рео­ти­пы в ре­кла­ме про­дук­тов пи­та­ния в Рос­сии / Э.  Хофф­манн // Сте­рео­ти­пы в язы­ке, ком­му­ни­ка­ции и куль­ту­ре : сб. ст. / сост. и отв. ред. Л. Л. Фе­до­ро­ва ; Рос. гос. гу­ма­ни­тар. ун-т. – Москва, 2009. – С. 414–428. – ISBN 978-5-7281-1071-2.

ББК 81.411.2-55

Authors: Хофф­манн,  Э.

Keywords: язы­ко­зна­ние; линг­ви­сти­ка; ре­кла­ма; текст; сти­ли тек­ста; текст ре­клам­ный; сте­рео­ти­пы язы­ко­вые; сте­рео­ти­пы эт­ни­че­ские; ав­то­сте­рео­ти­пы; ге­те­ро­сте­рео­ти­пы; дис­курс ре­клам­ный; се­ман­ти­че­ский ана­лиз; линг­ви­сти­че­ские ис­сле­до­ва­ния; рос­сия; рус­ский язык
Select

SOURCE:

81.0
С79

Сте­рео­ти­пы в язы­ке, ком­му­ни­ка­ции и куль­ту­ре : сб. ст. / сост. и отв. ред. Л. Л. Фе­до­ро­ва ; Рос. гос. гу­ма­ни­тар. ун-т. – Москва : РГ­ГУ, 2009. – 597 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – ISBN 978-5-7281-1071-2.

ББК 81.0я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 2
LogogramNo of copiesNo of copies available
фб11
TOTAL11

© MCU, 2008–2024