MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Дуб­ко­ва, Оль­га Вла­ди­ми­ров­на.
Ней­минг ми­ро­вых брен­дов в Ки­тае: про­бле­мы линг­ви­сти­че­ско­го пе­ре­во­да на ки­тай­ский язык / О. В. Дуб­ко­ва, А. В. За­ха­ро­ва // Язык и куль­ту­ра. – 2021. – № 55. – С. 22–40. – ISSN 1999-6195.

ББК 81.711-8

Authors: Дуб­ко­ва, Оль­га Вла­ди­ми­ров­на; За­ха­ро­ва, Алек­сандра Вла­ди­ми­ров­на

Keywords: язы­ко­зна­ние; линг­ви­сти­ка; ино­стран­ные язы­ки; ки­тай­ский язык; пе­ре­вод; брен­динг; ней­минг; ки­тай; мар­ке­тин­го­вая линг­ви­сти­ка; на­име­но­ва­ния; бренд; ки­тай­ская куль­ту­ра; стра­те­гии пе­ре­во­да; мар­ке­тин­го­вые стра­те­гии
Select

SOURCE:

Язык и куль­ту­ра = Language and culture : на­уч. журн. № 55 / гл. ред. С. К. Гу­раль. – Томск : Изд. дом Том. Гос. Ун-та, 2021. – еже­квар­таль­но. – ХРА­НИТ­СЯ : иия – 10 лет. – ISSN 1999-6195.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 3

Contents: Download (231.5 KByte). Contents downloaded, times: 15
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023