To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Дубкова, Ольга Владимировна. Нейминг мировых брендов в Китае: проблемы лингвистического перевода на китайский язык / О. В. Дубкова, А. В. Захарова // Язык и культура. – 2021. – № 55. – С. 22–40. – ISSN 1999-6195.
ББК 81.711-8
Authors: Дубкова, Ольга Владимировна; Захарова, Александра Владимировна
Keywords: языкознание; лингвистика; иностранные языки; китайский язык; перевод; брендинг; нейминг; китай; маркетинговая лингвистика; наименования; бренд; китайская культура; стратегии перевода; маркетинговые стратегии
SOURCE: Язык и культура = Language and culture : науч. журн. № 55 / гл. ред. С. К. Гураль. – Томск : Изд. дом Том. Гос. Ун-та, 2021. – 4 раза в год. – ХРАНИТСЯ : иия – 10 лет. – ISSN 1999-6195.
Edition borrowed, times: 3
Contents: Download (231.5 KByte). Contents downloaded, times: 24 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иия | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|