To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Карпов, Александр Олегович. Догматическое знание и его познавательно-активные функции в обучении и мышлении, создающем новое / А. О. Карпов // Педагогика. – 2021. – № 4. – С. 5–16. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.022 + 88.251.31
Authors: Карпов, Александр Олегович
Keywords: педагогика; психология; обучение; знание; познание; познавательные функции; социализация; ученики; инсайт; стандартизация
SOURCE: Педагогика : науч.-теорет. журн. № 4 / учредители : труд. коллектив ред., РАН. – Москва, 2021. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 0869-561Х.
Edition borrowed, times: 2
Contents: Download (193.6 KByte). Contents downloaded, times: 24 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|