To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Царева, О. И. Особенности структуры и лексического наполнения русского рекламного текста / О. И. Царева ; науч. рук. А. А. Осипова // Институт XXI века: подготовка педагогических кадров нового поколения : материалы науч. – практ. конф. : [в... вып.] / Департамент образования г. Москвы, ГБОУ ВПО "Моск. гуманитар. пед. ин-т" ; под общ. ред. Л. И. Осечкиной. – М., 2011. – Вып. 6. – С. 139–142. – ISBN 978-5-9954-0138-4.
ББК 81.411.2-55
Authors: Царева, О. И.; Осипова, А. А. (науч. рук.)
Keywords: языкознание; лингвистика; русский язык; стили языка; реклама; язык рекламы; текст; текст рекламный; лексика; грамматические конструкции; экспрессивность; мгпи
SOURCE: 74.489.0 И71
Институт XXI века : подготовка педагогических кадров нового поколения : материалы науч. – практ. конф. : [в... вып.]. Вып. 6 / Департамент образования г. Москвы, ГБОУ ВПО "Моск. гуманитар. пед. ин-т" ; под общ. ред. Л. И. Осечкиной. – Москва : МГПИ, 2011. – 306 с. : табл. – Библиогр. в тексте. – ISBN 978-5-9954-0138-4.
ББК 74.489.0я431 + 74.489.8я031
Edition borrowed, times: 2 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иия | 1 | 1 | сбо | 1 | 1 | TOTAL | 2 | 2 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|