To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Филиппова, Ольга Викторовна. Рекламные жанры на уроках риторики: от анализа к созданию / О. В. Филиппова // Русский язык в школе. – 2020. – № 2. – С. 13–20. – ISSN 0131-6141.
ББК 74.268.4
Authors: Филиппова, Ольга Викторовна
Keywords: педагогика; школа; педагогика школы; старшие классы; учащиеся; коммуникативно-речевые умения; урок; риторика; методика преподавания; методика обучения; текст рекламный; язык рекламы; жанры рекламные
SOURCE: Русский язык в школе : науч. – метод. журн. № 2 / учредитель и издатель: ООО "Наш язык" ; гл. ред. Н. А. Николина. – Москва, 2020. – 6 раз в год. – Выходит в комплекте с прил. журнал "Русский язык в школе и дома". – ХРАНИТСЯ : чз – постоянно. – С 7-го № 2012 г. выходит совместно (оба журнала в одном томе) с журн. "Русский язык в школе и дома". – ISSN 0131-6141.
Edition borrowed, times: 3
Contents: Download (211.5 KByte). Contents downloaded, times: 24 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
чз | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|