MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Жир­кин, Ми­ха­ил Ми­хай­ло­вич.
Вли­я­ние ре­кла­мы на по­тре­би­тель­ское по­ве­де­ние / М. М. Жир­кин ; на­уч. рук. В. М. Ана­ниш­нев // Ак­ту­аль­ные про­бле­мы лич­но­сти, об­ра­зо­ва­ния и об­ще­ства в кон­тек­сте со­ци­аль­но-гу­ма­ни­тар­ных на­ук : тез. II Меж­ду­нар. сту­ден. на­уч. – практ. конф., 21 февр. 2019 г. / ГА­ОУ ВО МГПУ ИПССО ; [сост. : Л. Ю. Ов­ча­рен­ко (Ере­ми­на), Э. Н. Ры­чи­хи­на]. – Москва, 2019. – С. 443–446. – ISBN 978-5-98422-401-7.

ББК 88.571.5

Authors: Жир­кин, Ми­ха­ил Ми­хай­ло­вич; Ана­ниш­нев, Вла­ди­мир Мак­си­мо­вич (на­уч. рук.)

Keywords: пси­хо­ло­гия; мар­ке­тинг; ре­кла­ма; пси­хо­ло­гия ре­кла­мы; ви­ды ре­кла­мы; вли­я­ние; вли­я­ние ре­кла­мы; по­тре­би­те­ли; по­тре­би­тель­ское по­ве­де­ние; мгпу
Select

SOURCE:

88.5
А43

Ак­ту­аль­ные про­бле­мы лич­но­сти, об­ра­зо­ва­ния и об­ще­ства в кон­тек­сте со­ци­аль­но-гу­ма­ни­тар­ных на­ук : тез. II Меж­ду­нар. сту­ден. на­уч. – практ. конф., 21 февр. 2019 г. / ГА­ОУ ВО МГПУ ИПССО ; сост. : Л. Ю. Ов­ча­рен­ко (Ере­ми­на), Э. Н. Ры­чи­хи­на. – Москва : Ритм, 2019. – 574 с. – Биб­лиогр. в кон­це ст. – ISBN 978-5-98422-401-7.

ББК 88.5я431 + 88.41я431 + 88.41-8я431 + 74.5я431 + 74я431
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 16
LogogramNo of copiesNo of copies available
исоп22
сбо11
TOTAL33

© MCU, 2008–2024