MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Чар­нец­кая, Жан­на.
Как сфор­ми­ро­вать ре­гу­ля­тив­ные УУД уче­ни­ков. 15 при­е­мов / Ж.  Чар­нец­кая // Спра­воч­ник пе­да­го­га-пси­хо­ло­га. Шко­ла. – 2019. – № 11. – С. 73–79. – ISSN 2221-5077.

ББК 74.202.41 + 74.202.56 + 88.414-8

Authors: Чар­нец­кая, Жан­на

Keywords: пе­да­го­ги­ка; пе­да­го­ги­ка шко­лы; школь­ни­ки; дет­ская пси­хо­ло­гия; раз­ви­ва­ю­щее обу­че­ние; раз­ви­ва­ю­щие за­ня­тия; ууд ре­гу­ля­тив­ные; це­ли; до­сти­же­ние це­ли; до­сти­же­ние успе­ха; пла­ни­ро­ва­ние де­я­тель­но­сти; про­гно­зи­ро­ва­ние; оцен­ка де­я­тель­но­сти; иг­ры ди­дак­ти­че­ские; клю­че­вые сло­ва; марш­рут­ные кар­ты
Select

SOURCE:

Спра­воч­ник пе­да­го­га-пси­хо­ло­га. Шко­ла : [на­уч. жур­нал]. № 11 / учре­ди­тель и изд. : ЗАО "МЦ­Ф­ЭР" ; гл. ред. Т. П. Бо­дя­ки­на. – Москва, 2019. – еже­ме­сяч­но. – ХРА­НИТ­СЯ : ип­по – по­сто­ян­но. – ISSN 2221-5077.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 5

Contents: Download (397.1 KByte). Contents downloaded, times: 3
LogogramNo of copiesNo of copies available
иппо11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023