MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
65.291.3
М43

Меж­ду­на­род­ный мар­ке­тинг : учеб. по­со­бие / под общ. ред. Н. А. На­га­пе­тьян­ца. – Москва : Ву­зов­ский учеб­ник : ИН­ФРА-М, 2012. – 292 с. – (Ву­зов­ский учеб­ник). – Биб­лиогр.: с. 287–288. – ISBN 978-5-9558-0219-0. – ISBN 978-5-16-004983-0.

ББК 65.291.3я73

Authors: На­га­пе­тьянц, Н. А. (общ. ред.)

Keywords: эко­но­ми­ка; управ­ле­ние эко­но­ми­кой; ры­ноч­ная эко­но­ми­ка; мар­ке­тинг; меж­ду­на­род­ный мар­ке­тинг; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; меж­ду­на­род­ный ры­нок; учеб­ные из­да­ния; выс­шая шко­ла

Signature stamp: Министерство
Select
LogogramNo of copiesNo of copies available
зел22
TOTAL22

© MCU, 2008–2023