To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
65.291.3 М43
Международный маркетинг : учеб. пособие / под общ. ред. Н. А. Нагапетьянца. – Москва : Вузовский учебник : ИНФРА-М, 2012. – 292 с. – (Вузовский учебник). – Библиогр.: с. 287–288. – ISBN 978-5-9558-0219-0. – ISBN 978-5-16-004983-0.
ББК 65.291.3я73
Authors: Нагапетьянц, Н. А. (общ. ред.)
Keywords: экономика; управление экономикой; рыночная экономика; маркетинг; международный маркетинг; маркетинговые исследования; международный рынок; учебные издания; высшая школа
Signature stamp: Министерство | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
зел | 2 | 2 | TOTAL | 2 | 2 |
|
|
© MCU, 2008–2023
|