MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
60.842
К82

Кри­во­но­сов, Алек­сей Дмит­ри­е­вич.
Ос­но­вы тео­рии свя­зей с об­ще­ствен­но­стью : учеб. для ву­зов / А. Д. Кри­во­но­сов, О. Г. Фила­то­ва, М. А. Шиш­ки­на. – 2-е изд., испр. и доп. – Санкт-Пе­тер­бург ; Москва ; Ека­те­рин­бург [и др.] : Пи­тер, 2018. – 288 с. : ил. – (Учеб­ник для ву­зов) (Стан­дарт тре­тье­го по­ко­ле­ния). – 16+. – Биб­лиогр.: с. 281–284. – Предм. указ.: с. 284–286. – ISBN 978-5-4461-0795-7.

ББК 60.842я73-1

Authors: Кри­во­но­сов, Алек­сей Дмит­ри­е­вич; Фила­то­ва, Оль­га Ге­ор­ги­ев­на (авт.); Шиш­ки­на, Ма­ри­на Ана­то­льев­на (авт.)

Analytical titles: Ин­фор­ма­ци­он­ные ос­но­вы PR; Совре­мен­ные прак­ти­ки PR; Ре­зуль­та­ты PR-де­я­тель­но­сти

Keywords: со­ци­аль­ное управ­ле­ние; па­б­лик ри­лейшнз; pr-кам­па­нии; pr; pr ре­ше­ния; pr-де­я­тель­ность; брен­динг; спон­со­ринг; имидж; ре­пу­та­ция; кор­по­ра­тив­ная иден­тич­ность; учеб­ные из­да­ния; выс­шая шко­ла; учеб­ни­ки

Signature stamp: УМО
Select

Edition borrowed, times: 4
LogogramNo of copiesNo of copies available
иест20
TOTAL20

© MCU, 2008–2023