To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Горшкова, В. В. Философско-психологические основания субъектной педагогики в условиях высшей школы / В. В. Горшкова // Педагогика. – 2019. – № 2. – С. 14–22. – ISSN 0869-561Х.
ББК 88.35 + 87.524.4
Authors: Горшкова, В. В.
Keywords: педагогика; гуманистическая психология; высшая школа; субъектная педагогика; развитие; формирование личности; развитие человека; субъектность обучающихся; субъектность педагога; субъектность
SOURCE: Педагогика : науч.-теорет. журн. № 2 / учредители : труд. коллектив ред., РАН. – Москва, 2019. – 12 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 0869-561Х.
Edition borrowed, times: 9
Contents: Download (191.8 KByte). Contents downloaded, times: 9 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2023
|