To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Назарова, Т. С. Дидактика функциональной грамотности в контексте теории самоорганизации: состояние и перспективы / Т. С. Назарова // Педагогика. – 2019. – № 1. – С. 3–12. – ISSN 0869-561Х.
ББК 74.022
Authors: Назарова, Т. С.
Keywords: образование; теория самоорганизации; междисциплинарность; мировоззрение; общее среднее образование; мультидисциплинарные комплексы; нелинейность; экологические знания; когнитивные барьеры; усвоение знаний; функциональная грамотность
SOURCE: Педагогика : науч.-теорет. журн. № 1 / учредители : труд. коллектив ред., РАН. – Москва, 2019. – 12 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 0869-561Х.
Edition borrowed, times: 12
Contents: Download (191.2 KByte). Contents downloaded, times: 12 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2023
|