MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Ч-45

Чер­ка­шин, П. А.
Стра­те­гия управ­ле­ния вза­и­мо­от­но­ше­ни­я­ми с кли­ен­та­ми (CRM) [Элек­трон­ный ре­сурс] / П. А. Чер­ка­шин. – Москва : ИН­ТУ­ИТ, 2016. – До­бав­ле­но: 01.04.2019. – Про­ве­ре­но: 26.04.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС IPR SMART по па­ро­лю.

ББК 65

Authors: Чер­ка­шин, П. А.

Keywords: эко­но­ми­ка; биз­нес-план; биз­нес-мо­де­ли; биз­нес-стра­те­гии; но­ва­то­ры; сбыт; сбы­то­вой мар­ке­тинг; кли­ен­ты; вза­и­мо­от­но­ше­ния с кли­ен­та­ми; ре­сур­сы; до­хо­ды; клю­че­вые парт­не­ры; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 21
-

© MCU, 2008–2023