To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Справочник педагога-психолога. Детский сад : проф. журнал. № 9 / издатель : ЗАО "МЦФЭР" ; гл. ред. Е. В. Богданова. – Москва, 2017. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 2221-5085.
Keywords: периодика; журналы; психология; дошкольная педагогика; педагог-психолог; детский сад; профессиональные качества; профессиональные навыки
Edition borrowed, times: 7
Contents: Download (193.0 KByte). Contents downloaded, times: 4 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
Edition contents№ | Bibliographic description |
---|
1 | Коныгина, Ирина. Что нужно знать педагогу-психологу об адаптированной образовательной программе / И. Коныгина // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 6–9. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.50 | 2 | Заикина, Александра. Как реализовать вариативную часть ООП: четыре этапа / А. Заикина // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 10–18. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.104 + 88.413-51 | 3 | Богомолова, Марина. Семь методик, которые помогут диагностировать детско-родительские отношения / М. Богомолова // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 20–26. – ISSN 2221-5085.
ББК 88.91 + 88.576.5 | 4 | Кругликова, Анна. Ребенок заикается. Как быть? / А. Кругликова // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 35–45. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.57 | 5 | Абазян, Елена. Развиваем пространственно-временные представления у детей с ОВЗ: тематический план занятий / Е. Абазян, М. Чечель // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 46–57. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.50 | 6 | Жекова, Наталия. Занятие "Тепло и свет родного очага" познакомит детей с семейными ценностями / Н. Жекова // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 64–71. – ISSN 2221-5085.
ББК 88.576 + 74.9 | 7 | Иванова, Анна. Мастер-класс для педагогов "Арт-терапия в работе с дошкольниками" / А. Иванова // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 27–34. – ISSN 2221-5085.
ББК 88.945 + 74.489.478 | 8 | Гурова, Ольга. Квест "Сундук профессора Всезнайкина", который сформирует у детей интерес к школе / О. Гурова // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 58–63. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.100.48 | 9 | Бурмистрова, Эльвира. Как провести психологическую олимпиаду с детьми 6–7 лет / Э. Бурмистрова // Справочник педагога-психолога. Детский сад. – 2017. – № 9. – С. 72–77. – ISSN 2221-5085.
ББК 74.102.48 |
|
© MCU, 2008–2024
|