To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Смирнова, И. А. Принципы логопедической диагностики нарушений речевого развития дошкольников / И. А. Смирнова // Дошкольная педагогика. – 2016. – № 5. – С. 16–18. – ISSN 1726-0973.
ББК 74.57
Authors: Смирнова, И. А.
Keywords: педагогика; образование; дошкольное образование; фгос до; развитие дошкольника; речевое развитие; диагностика развития; логопедическая диагностика; нарушения развития; дошкольники; функциональный подход; системный подход; комплексный подход; динамический подход; деонтологический аспект
SOURCE: Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. № 5 / учредитель и издатель : ООО "Изд-во "Детство-Пресс" ; гл. ред. С. Д. Ермолаев. – Санкт-Петербург, 2016. – 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно. – ISSN 1726-0973.
Edition borrowed, times: 1
Contents: Download (84.1 KByte). Contents downloaded, times: 13 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|