To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Кондратьева, С. Ю. Учет индивидуальных потребностей детей при их обучении в соответствии с ФГОС ДО: использование альтернативных средств коммуникации в работе с детьми с аутизмом / С. Ю. Кондратьева // Дошкольная педагогика. – 2015. – № 8. – С. 6–8. – ISSN 1726-0973.
ББК 74.5
Authors: Кондратьева, С. Ю.
Keywords: педагогика; дошкольная педагогика; образование; дошкольное образование; специальная педагогика; коррекционная педагогика; коррекционная деятельность; коррекционно-логопедическая работа; дети с нарушениями развития; аутизм; аутизм детский; аутичные дети; коммуникации; средства коммуникации; коммуникации альтернативные; коммуникации невербальные; информация; работа с информацией; передача информации; невербальные средства; коррекция звукопроизношения; пиктограммы; пиктографическая визуализация; федеральные государственные образовательные стандарты; фгос до
SOURCE: Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. № 8 / учредитель и издатель : ООО "Изд-во "Детство-Пресс" ; гл. ред. С. Д. Ермолаев. – Санкт-Петербург, 2015. – 10 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно; медв – постоянно. – ISSN 1726-0973.
Edition borrowed, times: 3 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | медв | 1 | 1 | TOTAL | 2 | 2 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|