To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Бурлакова, Т. В. Преемственность в обучении решению задач по математике младших школьников и учащихся пятых-шестых классов = Continuty in Traing Primary School Students and Fifth-and Sixth-Graders on How to Solve Mathematical Problems / Т. В. Бурлакова, И. И. Целищева // Начальное образование. – 2015. – № 4 (69). – С. 10–20.
ББК 74.20 + 74.262.21
Authors: Бурлакова, Т. В.; Целищева, И. И.
Other types of titles: Continuty in Traing Primary School Students and Fifth-and Sixth-Graders on How to Solve Mathematical Problems
Keywords: педагогика; начальная школа; задачи; текстовые задачи; математика; методика; умения; навыки; преемственность; моделирование; педагогические приемы
SOURCE: Начальное образование : научно-методический журнал. № 4 (69) / учредитель: ЗАО "Русский журнал". – Москва, 2015. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : иппо – постоянно.
Edition borrowed, times: 12
Contents: Download (106.4 KByte). Contents downloaded, times: 18 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иппо | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2023
|