MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
65.291.34
Р69

Ро­мат, Ев­ге­ний Вик­то­ро­вич.
Ре­кла­ма : Ис­то­рия. Тео­рия. Прак­ти­ка : учеб. для ву­зов / Е. В. Ро­мат. – Санкт-Пе­тер­бург : Пи­тер, 2002. – 544 с. : ил. – (Учеб­ник для ву­зов). – Указ.: с. 500–544. – Биб­лиогр. в кон­це разд. – ISBN 5-94723-211-1.

ББК 65.291.34я73 + 60.842.6я73

Authors: Ро­мат, Ев­ге­ний Вик­то­ро­вич

Keywords: эко­но­ми­ка; управ­ле­ние эко­но­ми­кой; мар­ке­тинг; ре­кла­ма; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; брен­динг; спон­сор­ство; ре­клам­ные об­ра­ще­ния; ре­клам­ный ме­недж­мент; учеб­ные из­да­ния; выс­шая шко­ла; бренд

Signature stamp: Без грифа
Select

Edition borrowed, times: 45
LogogramNo of copiesNo of copies available
иест33
TOTAL33

© MCU, 2008–2024