To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
65.291.34 Р69
Ромат, Евгений Викторович. Реклама : История. Теория. Практика : учеб. для вузов / Е. В. Ромат. – Санкт-Петербург : Питер, 2002. – 544 с. : ил. – (Учебник для вузов). – Указ.: с. 500–544. – Библиогр. в конце разд. – ISBN 5-94723-211-1.
ББК 65.291.34я73 + 60.842.6я73
Authors: Ромат, Евгений Викторович
Keywords: экономика; управление экономикой; маркетинг; реклама; маркетинговые коммуникации; брендинг; спонсорство; рекламные обращения; рекламный менеджмент; учебные издания; высшая школа; бренд
Signature stamp: Без грифа
Edition borrowed, times: 45 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иест | 3 | 3 | TOTAL | 3 | 3 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|