MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Гро­шев, Игорь.
Бренд как по­ка­за­тель кон­ку­рен­то­спо­соб­но­сти го­ро­да / И.  Гро­шев, А.  Крас­но­сло­бод­цев // Про­бле­мы тео­рии и прак­ти­ки управ­ле­ния. – 2014. – № 9. – С. 102–107. – ISSN 0231-4505.

ББК 65.441.356-32

Authors: Гро­шев, Игорь; Крас­но­сло­бод­цев, Алек­сей

Keywords: эко­но­ми­ка; го­род­ское хо­зяй­ство; эко­но­ми­ка го­род­ско­го хо­зяй­ства; ме­недж­мент; мар­ке­тинг; ин­фра­струк­ту­ра; бренд; го­ро­да; бренд го­ро­да; брен­динг; го­род­ская сре­да; бла­го­устрой­ство; внеш­ний вид; имидж; кон­ку­рен­то­спо­соб­ность; то­ва­ры; услу­ги; эф­фек­тив­ность; оцен­ка эф­фек­тив­но­сти; эко­но­ми­че­ские по­ка­за­те­ли
Select

SOURCE:

Про­бле­мы тео­рии и прак­ти­ки управ­ле­ния : меж­ду­нар. жур­нал. № 9 / учре­ди­тель: ООО "Меж­ду­на­род­ная Ме­диа Груп­па". – Москва, 2014. – еже­ме­сяч­но. – ХРА­НИТ­СЯ : зел – 10 лет. – ISSN 0231-4505.
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 6

Contents: Download (93.6 KByte). Contents downloaded, times: 23
LogogramNo of copiesNo of copies available
зел11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023