MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Хар­чен­ко­ва, Г. И.
Роль мар­ке­тин­га на рын­ке тру­да Амур­ской об­ла­сти / Г. И. Хар­чен­ко­ва // Ис­то­ри­че­ский опыт осво­е­ния Даль­не­го Во­сто­ка / Амур. гос. ун-т ; [ред. кол. : П. Я. Ба­кла­нов и др.]. – Бла­го­ве­щенск, 2000. – Вып. 1. С. 256–259. – ISBN 5-93493-006-0.

ББК 65.049(2РОС-4Аму)-32я43

Authors: Хар­чен­ко­ва, Г. И.

Keywords: эко­но­ми­ка; ре­гио­наль­ная эко­но­ми­ка; ры­нок тру­да; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; ра­бо­чая си­ла; мар­ке­тинг; кон­ку­рен­то­спо­соб­ность; рос­сия; амур­ская об­ласть
Select

SOURCE:

63.3(2)
И90

Ис­то­ри­че­ский опыт осво­е­ния Даль­не­го Во­сто­ка. Вып. 1. Эко­но­ми­че­ские и со­ци­аль­но – де­мо­гра­фи­че­ские про­бле­мы / Амур. гос. ун-т ; [ред. кол. : П. Я. Ба­кла­нов и др.]. – Бла­го­ве­щенск : Изд-во Ам­ГУ, 2000. – 408 с. : ил., табл. – ISBN 5-93493-006-0.

ББК 63.3(2)я43 + 65.049(255)я43 + 65.9(255)я43 + 60.73(2Рос)я43
Full descriptionSelect
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия11
TOTAL11

© MCU, 2008–2023