To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Королева, С. И. Маркетинговые исследования как фактор развития региональной экономики / С. И. Королева, М. Ю. Шестерикова // Исторический опыт освоения Дальнего Востока / Амур. гос. ун-т ; [ред. кол. : П. Я. Бакланов и др.]. – Благовещенск, 2000. – Вып. 1. – С. 101–103. – ISBN 5-93493-006-0.
ББК 65.049(2Рос-4Дал)-32я43
Authors: Королева, С. И.; Шестерикова, М. Ю. (авт.)
Keywords: экономика; региональная экономика; маркетинговые исследования; сбытовой маркетинг; региональный маркетинг
SOURCE: 63.3(2) И90
Исторический опыт освоения Дальнего Востока. Вып. 1. Экономические и социально – демографические проблемы / Амур. гос. ун-т ; [ред. кол. : П. Я. Бакланов и др.]. – Благовещенск : Изд-во АмГУ, 2000. – 408 с. : ил., табл. – ISBN 5-93493-006-0.
ББК 63.3(2)я43 + 65.049(255)я43 + 65.9(255)я43 + 60.73(2Рос)я43 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
иия | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|