MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
Гу­барь, В. В.
Брен­динг как фак­тор фор­ми­ро­ва­ния кор­по­ра­тив­ных кон­ку­рент­ных пре­иму­ществ / В. В. Гу­барь // Со­цио­гу­ма­ни­тар­ные на­у­ки: XXI век : сб. на­уч. тру­дов / Моск. соц. – пед. ин-т, Фак. со­цио­ло­гии, эко­но­ми­ки и пра­ва Моск. пед. гос. ун-та ; [ред. кол. : М. А. Бу­да­но­ва и др.]. – М., 2009. – Вып. 2. С. 220–224. – ISBN 978-5-9973-0665-6.

ББК 65.291.34я43

Authors: Гу­барь, В. В.

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка тор­гов­ли; мар­ке­тинг; кон­ку­рен­ция; брен­динг; бренд-ме­недж­мент; бренд-стра­те­гии; рос­сия
Select

SOURCE:

60
С69

Со­цио­гу­ма­ни­тар­ные на­у­ки: XXI век : сб. на­уч. тру­дов. Вып. 2 / Мос­ков­ский со­ци­аль­но-пе­да­го­ги­че­ский ин­сти­тут, Фак. со­цио­ло­гии, эко­но­ми­ки и пра­ва Моск. пед. гос. ун-та ; ред­кол. : М. А. Бу­да­но­ва [и др.]. – Москва : Спут­ник +, 2009. – 350 с. – При­меч. в кон­це ст. – ISBN 978-5-9973-0665-6.

ББК 60я43
Full descriptionSelect

Edition borrowed, times: 1
LogogramNo of copiesNo of copies available
иия11
TOTAL11

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Фор­ми­ро­ва­ние HR брен­да ор­га­ни­за­цииГо­судар­ствен­ное и му­ни­ци­паль­ное управ­ле­ние. Го­судар­ствен­ное и му­ни­ци­паль­ное управ­ле­ние (Ба­ка­лаври­ат, 2020, за­оч­ная)ГМУБ1

© MCU, 2008–2023