To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Гордякова, О. В. Влияние личностной агрессивности и тревожности подростков на эмоциональное отношение к агрессии в телевизионной рекламе / О. В. Гордякова // Психологический журнал. – 1999. – Т. 20, № 4. – С. 96–101.
ББК 88.835.2-61
Authors: Гордякова, О. В.
Keywords: агрессивность; детская психология; подростки; психологические исследования; психология рекламы; реклама; сми; средства массовой информации; телевидение; тревожность
SOURCE: Психологический журнал. Т. 20, № 4 / учредители: РАН, Ин-т психологии РАН. – Москва, 1999. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно. – ISSN 0205-9592. | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
Storage logograms of copies: ипссо |
|
© MCU, 2008–2024
|