To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Ямбург, Евгений Александрович. Сохранить педагогические позиции управления: медико-психолого-педагогическое сопровождение / Е. А. Ямбург // Коррекционная педагогика: теория и практика. – 2011. – № 4 (46). – С. 7–14.
ББК 74.5
Authors: Ямбург, Евгений Александрович
Keywords: педагогика; специальная педагогика; коррекционная педагогика; инклюзивное образование; педагогическое управление; дети с особенностями в развитии; проблемы развития; педагогическое образование; сопровождение детей; сопровождение семьи; медико-психолого-педагогическая помощь; преемственность; противоречия; педагогическая интеграция; учитель; управление; специфика; взаимодействие специалистов; взаимодействие с родителями; взаимодействие с ребенком; взаимодействие с детьми
SOURCE: Коррекционная педагогика: теория и практика : науч. – метод. журн. № 4 (46) / Издат. дом "Образование плюс", науч. рук. проекта И. Ю. Левченко. – Москва, 2011. – 6 раз в год. – ХРАНИТСЯ : исоп – постоянно.
Edition borrowed, times: 4
Contents: Download (55.4 KByte). Contents downloaded, times: 16 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 4 | 4 | TOTAL | 4 | 4 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|