To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Киселева, О. И. Роль маркетинга в профессиональной подготовке бакалавров направления социально-культурной деятельности / О. И. Киселева // Проблемы и достижения современной науки : материалы Междунар. науч. – практ. конф. (Уфа, 20–21 мая 2014 г.) : в 2 ч. / Исследовательский центр информационно-правовых технологий ; редкол. : Т. С. Искужин (отв. ред.) [и др.]. – Уфа, 2014. – Ч. 1. – С. 144–148.
ББК 74.480.05
Authors: Киселева, О. И.
Keywords: педагогика; педагогика высшей школы; профессиональная подготовка; бакалавриат; социально-культурная деятельность; образовательная работа; маркетинг; педагогический маркетинг; образовательные услуги
SOURCE: 72 П78
Проблемы и достижения современной науки : материалы Междунар. науч. – практ. конф. (Уфа, 20–21 мая 2014 г.) : в 2 ч. Ч. 1 / Исследовательский центр информационно-правовых технологий ; редкол. : Т. С. Искужин (отв. ред.) [и др.]. – Уфа : РИО ИЦИПТ, 2014. – 248 с. – Библиогр. в конце ст.
ББК 72я431
Edition borrowed, times: 1 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
ики | 1 | 1 | TOTAL | 1 | 1 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|