MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
М13

Ма­зил­ки­на, Еле­на Ива­нов­на.
Ос­но­вы ре­кла­мы [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб. по­со­бие / Е. И. Ма­зил­ки­на, Г. Г. Па­нич­ки­на, Л. А. Оль­хова. – Москва : Аль­фа-М : ИН­ФРА-М, 2022. – (ПРО­ФИль). – До­бав­ле­но: 10.06.2022. – Про­ве­ре­но: 29.03.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Znanium по па­ро­лю. – ISBN 978-5-98281-271-1. – ISBN 978-5-16-005200-7.

ББК 65.47

Authors: Ма­зил­ки­на, Еле­на Ива­нов­на; Па­нич­ки­на, Га­ли­на Ге­ор­ги­ев­на (авт.); Оль­хова, Ла­ри­са Ана­то­льев­на (авт.)

Keywords: эко­но­ми­ка; биз­нес; мар­ке­тинг; эко­но­ми­ка ре­кла­мы; ис­то­рия ре­кла­мы; сред­ства ре­кла­мы; ре­клам­ная де­я­тель­ность; учеб­ные из­да­ния; сред­нее про­фес­сио­наль­ное об­ра­зо­ва­ние; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 28
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Кре­а­тив­ное мыш­ле­ние в биз­несеЭК-084-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023