MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
65.291.6-32
М26

Мар­ке­тинг пер­со­на­ла : учеб­ник / А. А. Лит­ви­нюк, И. Н. Кра­сюк, Е. В. Ку­зуб, Х. М. Бек­мур­зи­е­ва ; Рос. экон. ун-т им. Г. В. Пле­ха­но­ва. – Москва : Кно­рус, 2022. – 244 с. : ил. – (Ба­ка­лаври­ат). – На тит. л.: +еПрил. : теcты. – Биб­лиогр.: с. 240–241. – ISBN 978-5-406-09003-9.

ББК 65.291.6-32я7-1 + 65.240.5-32я7-1

Authors: Лит­ви­нюк, Алек­сандр Алек­сан­дро­вич (авт.); Кра­сюк, Ири­на Ни­ко­ла­ев­на (авт.); Ку­зуб, Ека­те­ри­на Ва­си­льев­на (авт.); Бек­мур­зи­е­ва, Хади­шат Ма­го­ме­дов­на (авт.)

Keywords: эко­но­ми­ка; эко­но­ми­ка ор­га­ни­за­ции; мар­ке­тинг пер­со­на­ла; управ­ле­ние мар­ке­тин­гом; управ­ле­ние пер­со­на­лом; си­сте­мы управ­ле­ния; внут­ри­фир­мен­ное управ­ле­ние; ры­нок тру­да; тру­до­вая де­я­тель­ность; кад­ро­вый ме­недж­мент; по­треб­но­сти в кад­рах; тре­бо­ва­ния; мо­ти­ва­ции пер­со­на­ла; раз­ви­тие пер­со­на­ла; имидж ком­па­нии; мар­ке­тин­го­вые ком­му­ни­ка­ции; мар­ке­тин­го­вые ис­сле­до­ва­ния; учеб­ные из­да­ния; выс­шая шко­ла; сред­нее про­фес­сио­наль­ное об­ра­зо­ва­ние; ба­ка­лаври­ат

Signature stamp: УМО
Select

Edition borrowed, times: 7
LogogramNo of copiesNo of copies available
эк22
TOTAL22

© MCU, 2008–2023