MCU logo Fundamental Library RUS

ENG

FL Electronic Catalog FL editions by subject New arrivals FL reader’s online account FL digital bibliographic reference RSS-channels About website Online statistics

Full bibliographic description

Bibliographic descriptionCopies of edition by storage logograms
С38

Мар­ке­тинг услуг [Элек­трон­ный ре­сурс] : учеб­ник / И. М. Си­ня­е­ва, О. Н. Ро­ма­нен­ко­ва, В. В. Си­ня­ев ; под ред. Л. П. Даш­ко­ва. – Москва : Даш­ков и К, 2022. – До­бав­ле­но: 01.03.2022. – Про­ве­ре­но: 22.02.2024. – Ре­жим до­сту­па: ЭБС Уни­вер­си­тет­ская биб­лио­те­ка ONLINE по па­ро­лю. – ISBN 978-5-394-04575-2.

ББК 65.42

Authors: Си­ня­е­ва, И. М.; Ро­ма­нен­ко­ва, О. Н. (авт.); Си­ня­ев, В. В. (авт.); Даш­ков, Л. П. (ред.)

Keywords: эко­но­ми­ка; тор­гов­ля; мар­ке­тинг; мар­ке­тинг услуг; сфе­ра об­слу­жи­ва­ния; оцен­ка эф­фек­тив­но­сти; учеб­ные из­да­ния; выс­шая шко­ла; элек­трон­ная биб­лио­те­ка
Select

External resource: Open. Clickthroughs: 11
-

Edition recommended for your subject

Subject (note)Major. Profile (education level, year, education form)DepartmentCycle
1Мар­ке­тин­го­вая стра­те­гия об­ра­зо­ва­тель­ных про­ек­тов и услугЭМ-434-22ЭКБ1

© MCU, 2008–2023