To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
С38
Маркетинг услуг [Электронный ресурс] : учебник / И. М. Синяева, О. Н. Романенкова, В. В. Синяев ; под ред. Л. П. Дашкова. – Москва : Дашков и К, 2022. – Добавлено: 01.03.2022. – Проверено: 22.02.2024. – Режим доступа: ЭБС Университетская библиотека ONLINE по паролю. – ISBN 978-5-394-04575-2.
ББК 65.42
Authors: Синяева, И. М.; Романенкова, О. Н. (авт.); Синяев, В. В. (авт.); Дашков, Л. П. (ред.)
Keywords: экономика; торговля; маркетинг; маркетинг услуг; сфера обслуживания; оценка эффективности; учебные издания; высшая школа; электронная библиотека
External resource: Open. Clickthroughs: 11 | - |
Edition recommended for your subject№ | Subject (note) | Major. Profile (education level, year, education form) | Department | Cycle |
---|
1 | Маркетинговая стратегия образовательных проектов и услуг | ЭМ-434-22 | ЭК | Б1 |
|
© MCU, 2008–2023
|