To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
REMINDER!
Under Clause 6 of the Regulations of the Electronic Library (EL) with Moscow City University (MCU), the following applies
All documents available in the EL may be used, copied or cited only for non-commercial purposes, in compliance with the relevant provisions of the Russian Federation legislation in force, and with the obligation to indicate the author’s name and the source.
I HAVE READ and ACCEPT the Terms and Conditions of use and access to the MCU Electronic Library.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
Жданова, Е. А. Дидактический потенциал многоцелевых учебных заданий на знаково-символическое моделирование в начальной школе / Е. А. Жданова // Начальная школа. – 2021. – № 12. – С. 17–21. – ISSN 0027-7371.
ББК 74.202 + 74.202.2 + 74.202.5
Authors: Жданова, Е. А.
Keywords: педагогика; педагогика школы; начальная школа; школьники; знаково-символические модели; знаково-символическая деятельность; задания учебные; универсальные учебные действия; предметные результаты
SOURCE: Начальная школа : науч. – метод. журн. № 12 / учредитель : М-во образования РФ. – Москва, 2021. – ежемесячно. – ХРАНИТСЯ : дор – постоянно; зел – постоянно; марш – постоянно; медв – постоянно; чер – постоянно; иппо – постоянно. – ISSN 0027-7371.
Edition borrowed, times: 34
Contents: Download (198.9 KByte). Contents downloaded, times: 36 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
дор | 1 | 1 | зел | 1 | 1 | иппо | 1 | 1 | марш | 1 | 1 | медв | 1 | 1 | чер | 1 | 1 | TOTAL | 6 | 6 |
|
|
© MCU, 2008–2024
|