To use the services of the Fundamental Library, please enable cookies feedback.
|
|
RUS
ENG
|
Full bibliographic descriptionBibliographic description | Copies of edition by storage logograms |
---|
65.291.31 С69
Социологические методы в маркетинговых исследованиях : учеб. пособие / авт.-сост. Э. Н. Рычихина ; рец. В. М. Ананишнев. – Москва : РИТМ, 2021. – 87 с. : табл., ил. – Библиогр.: с. 80–84. – Прил.: с. 85–87. – ISBN 978-5-98422-513-7.
ББК 65.291.31я73 + 60.561.26я73
Authors: Рычихина, Элина Николаевна (авт.-сост.); Ананишнев, Владимир Максимович (рец.)
Keywords: экономика; маркетинг; маркетинговые исследования; социологические методы; учебные издания; учебные пособия; высшее образование; мгпу
Edition borrowed, times: 5 | Logogram | No of copies | No of copies available |
---|
исоп | 1 | 1 | сбо | 1 | 1 | фб | 5 | 5 | эк | 5 | 5 | TOTAL | 12 | 12 |
|
|
© MCU, 2008–2023
|